Klachtenregeling

 

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn.  Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via info@donkos.be of per post op ons adres. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.

Mochten we er samen toch niet uitkomen via onze persoonlijke klachtendienst op info@donkos.be, dan kan je als consument terecht bij Safeshops.be. Safeshops.be zal bemiddelen tussen jou als consument en ons, indien je klacht aanvaard wordt door hen. Enkel klachten die via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ worden ingediend, worden behandeld. Zo beschikt deze labelorganisatie meteen over alle juiste gegevens om je klacht verder te behandelen.

Extra info vindt u ook terug op: https://consumentenombudsdienst.be/nl en https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL